Faq

Contact

Hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen ?

Telefoon :
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur. Op telefoonnummer  0522-480048

Email :
U kunt een email sturen  naar service@opisopkoopjes.nl. Wij doen ons uiterste best om uw email zo snel mogelijk te beantwoorden.

Verzenden en leveren

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn € 6.95.

Wanneer wordt mijn product geleverd?

Op iedere productpagina staat een voorraadstatus van het product. Indien u voor levering thuis kiest en alle gekozen artikelen zijn voorradig, zal PostNL de volgende dag leveren als u op een werkdag voor 15:00 uur besteld. PostNL bezorgt van dinsdag t/m zaterdag tussen 08.00 en 20.00 uur.

De gestelde levertijden zijn een indicatie, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Is afhalen mogelijk?

Uiteraard is het mogelijk bestellingen bij ons af te halen. U kunt dit aangeven in uw winkelwagen. Zodra uw bestelling voor u klaar ligt, sturen wij u een mail. Zodat we kunnen afspreken wanneer u uw bestelling kunt komen afhalen

Leveringen Buitenland

Wilt u uw bestelling in een ander land geleverd hebben stuur dan even een email naar service@opisopkoopjes.nl voor de exacte verzendkosten. Of vul het contactformulier op onze website in

Pakketten die niet afgeleverd kunnen worden.

Als een pakket niet afgeleverd kan worden, wordt deze voor u klaargelegd op een afhaalpunt. Wanneer een pakket niet wordt opgehaald bij een afhaalpunt, is Opisopkoopjes.nl gerechtigd om €8,50 in rekening te brengen voor de kosten van de retourzending naar Opisopkoopjes.nl. Als uw pakket weer bij ons terug is, zal ( het betreffende gedeelte van) uw bestelling worden geannuleerd

RETOUREN

Hoe kan ik een artikel ruilen ?

Wilt u graag een ander artikel ontvangen ?
U kunt het artikel binnen 14 dagen retour sturen, en een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop.
Zodra we het artikel retour hebben ontvangen zullen wij direct het aankoopbedrag terugstorten.

Hoe kan ik een artikel retourneren ?

Stuur binnen 14 dagen een email naar onze klantenservice welk artikel u graag wilt retourneren.
U krijgt dan van ons het adres door waar het artikel naar toe kan worden gestuurd.
De kosten voor het retourneren komen voor eigen rekening. Om deze kosten zo laag mogelijk te houden, kunnen retouren met DHL naar het DHL Service punt in Meppel worden gestuurd.
De kosten bedragen dan € 5,-

KLACHTEN

Ik heb een klacht, wat moet ik doen ?

Wij vinden het belangrijk dat u als klant tevreden bent over onze service en producten. Het kan natuurlijk altijd voor komen dat er fouten gemaakt worden in uw bestelling of dat er fouten in het produkt zitten. Dit is heel vervelend, maar helaas nooit helemaal te voorkomen. Mocht er iets zijn met een van onze producten , of bent u niet tevreden over onze service, dan horen we dit natuurlijk graag. U kunt uw klacht per email aan ons laten weten , en wij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om samen tot een goede oplossing te komen.